Słów kilka...

Witajcie! Chcę wam przekazać parę rzeczy.

Niedawno ruszyłem z fanpage na Facebooku. Dopiero się rozwijam, więc jeżeli sądzisz że to co robię jest interesujące w jakimkolwiek stopniu, to polub fanpage tego bloga. Staram się go prowadzić wrzucając nie tylko to co jest tutaj, ale uzupełniam go o inne, moim zdaniem ciekawe gitarowe materiały. Od czasu do czasu organizuję konkursy!

Ostatnio nie działo się wiele... to z powodu sesji egzaminacyjnej, którą niedawno skończyłem. Nie próżnowałem - jestem w trakcie załatwiania kilku dość dużych rzeczy, które tu wylądują. Jestem naprawdę pozytywnie nastawiony. Mogę zdradzić, że przez jakiś czas najczęściej będą ukazywać się wywiady z muzykami większych bądź mniejszych zespołów. A kto to będzie - to już zobaczycie!


Prawdopodobnie wyląduje też recenzja dla taniestruny.pl, ale to jeszcze zobaczymy.

Udanych wakacji!!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

LIKE ON FACEBOOK